C
CeciliaW
Sv: Våra travisars stam!
Min foderhäst:
Kamarilla (2002)
E: Lindy's Crown
U: Bless You Fellow
UE: Barbeque
Min foderhäst:
Kamarilla (2002)
E: Lindy's Crown
U: Bless You Fellow
UE: Barbeque
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollade igenom alla sidor lite snabbt, var det bara jag och Japanesen som har efter Buvetier D'anou...?
Jag letar efter en till efter honom...
Kollade igenom alla sidor lite snabbt, var det bara jag och Japanesen som har efter Buvetier D'anou...?
Jag letar efter en till efter honom...
JAG har en! 4-årig valack
En vacker fux, kopia av Juliano Star men lite mindre.
Vill du köpa????
Sen har jag en med B d'A som morfar dessutom.
Vi har:
E.Malabar circle ås
E.Dahir de prelong *FR
E.Peace on earth
E.Smasher
E.Mr.moxy
E.Smoking yankee
har två som väntar i magen E. Thai tanic och Diesel Don
har även i stallet efter Historic Freight, Theodor buttler heter han och en 2 års märr efter Com hector.
Vet inte riktigt hur man får in bilder=)
Annars har man ju massor:P
Svart?? Tror han gick hos grannen för 2-3 år sen?
Här har det hänt lite sen sist... Uppdaterar med:
Svartens Jasmin e Foreign Office - Glittertind e Ex Hammering
Varadero Grass e Buvetier d'Aunou - Deva e Joie de Vie
Daphne Goj e Dahir de Prelong - Rikstens Sunchaser e Lindy's Crown
Troy Boko e Express Ride - BWT Illusion e Speedy Somolli
Mill Quist e Gidde PAlema - Mill Candy e Quick Pay
ej färdigregistrerad e Rotation - Mill Kricky e Smasher
har Rotation fölet överleft?
En i stallet betäckte med honom både två dog efter Rotation.
Dödligheten hos han är nästan 90 % av avkommorna, plus att han har ett stort fel i ryggen som gör att han ibland inte äns kan komma upp på bocken av smärta. Aldrig mer Rotation till oss. Såg att du hade en Dahir avkomma också, Snäll? Har också en efter Dahir. 3 åring. Supersnäll och rejäl.
Dödligheten hos han är nästan 90 % av avkommorna,
jajamensan. Kolsvart är han. Roffe som äger honom , gick i Stockholm sist. Otrolig otur i loppen har han haft, funkar bättre nu =)
Ursäkta nu, men detta var bland det mest dumma jag sett på länge
Jag känner till flera med Rotation avkommor varav samtliga lever. Min egen går på bete nu och senast idag levde hon iaf enligt uppgift. Hon ser dessutom mycket bra ut.
Rotation fick en nervskada som gjorde att han inte klarade av att betäcka (tappas på sperma) mer än ett fåtal ston förra året men nu skall han fungera bra igen av vad jag fått uppgifter om. Om så många föl dött efter honom så är det nog mer bara tillfälligheter i så fall. Skulle hingsten bära på något "dödlighetsanlag" skulle han inte verka i avel. 90 % är helt orimligt och det får man nog kalla snudd på förtal. 2007 fick han däremot, pga sin nervskada, inte många ston dräktiga (eller de blev inte ens seminerade)kanske detta som någon har missförstått och tolkat som hög dödlighet??
Dahiren är snäll.
har du någon bild på Rotation fölet?