Våra travisars stam!

Sv: Våra travisars stam!

knapp

Min dam heter Nickolina Star och är efter:

E: Continental Spirit
U: Mont Miracle
UE: Kullehus Mont (tror jag, om jag läst passet rätt.. :D)

Har ingen riktigt bra bild, och inte vet jag heller hur man lägger in bilder.. :p

edit,
Min häst har Speedy Crown som farfar om jag läser passet rätt.. Och det var det ett antal som hade i stamtavlan såg jag.. :D

Senast ändrad:

Okej :D Hur är han? Jag tycker det är synd att inte Knas fick hans färg :(

knapp

Min dam heter Nickolina Star och är efter:

E: Continental Spirit
U: Mont Miracle
UE: Another Miracle (tror jag, om jag läst passet rätt.. :D)

Har ingen riktigt bra bild, och inte vet jag heller hur man lägger in bilder.. :p

edit,
Min häst har Speedy Crown som farfar om jag läser passet rätt.. Och det var det ett antal som hade i stamtavlan såg jag.. :D

Jag visste väl att jag gjort något fel.. :rofl:

Vilken tur då, så att det är bra psyke i dom :D Inte för att Knas har visat nåt annat men ändå ;)

*kl*

Cosmic Surprise, sto
1996

e Trattoria u Corinne Ribes ue Glasgow ee Nevele Pride

22880449-1.jpg

Gud så snygg den är... vill ha, smyger dit en tidig morgon....
Här är min Dancing wind
21025465.jpg

Jepp det får du gärna om jag får fråga varför, släktskap eller? Då vi var och kollade på henne så trodde vi att det var en nordsvensk, hon var luffsig med enorm man , lugg , svans och päls för övrigt. Hon var så gullig och charmig. Tyvärr fick jag bara äga henne i knappt 3 månader, sen fick det ett bratt slut.

Hej
Hon hade blivit illa behandlad på det stuteri hon stod på, de hade ignorerat hennes illa lymfangit som när hon kom till mig, blev behandlat men utan att det gick att åtgärda. Vet sa att hon aldrig skulle ens bli ledhäst och alltid ha smärta, och återfall. Vi beslutade att så länge hon verkade må bra och trivdes ( galopperade alltid och såg glad ut) så skulle hon få stanna. Men så snart hon visade smärta så skulle hon få somna in. Men plötsligen en morgon hittade vi henne liggande livlös, nästan ingen puls i stallet. Snabbt beslut blev att skjuta henne. Ville inte att hon skulle vänta på vet som ändå skulle säga samma sak och som skulle ta en timme att komma samt att hon skulle ha ont denna extra tiden. Mer smärta och mer utgifter.Min sambo sköt henne. Efter samtal med vet och beskrivning så sa han att det enda han trodde det var , var att det var något i henne som brustit, typ större blodkärl eller liknande.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 949
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Hej! Jag är ny i denna gruppen och startade kontot för att kunna få frågor besvarade. Jag behöver er andra hästfolks tycken och tänk...
2
Svar
24
· Visningar
2 849
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 559
Senast: Kirie
·
Avel Tittade igenom lite gamla fotomappar på datorn och ramlade över några bilder på en fd. favoritponny som stod på min ridskola tidigare...
Svar
12
· Visningar
2 035
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod