Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen va kul! Jag förstår att hon satsa så det ska bli spännande att följa honom! Förhoppningsvis ska jag kunna rida för henne i framtiden ocksåDet är min gamla tränare du sålde till (sett på facebook), hon är jätteduktig!
Nämen va kul! Jag förstår att hon satsa så det ska bli spännande att följa honom! Förhoppningsvis ska jag kunna rida för henne i framtiden också
Jag utgår ifrån Södra Öland! Kanske vi kan få henne hit om vi har ett gäng att rida för henne.Vad kul om du kan träna för henne, det är lite långt för mig då jag utgår från Kalmar, annars hade jag gärna gjort det också. Hon är extremt noga med sina hästar så jag är övertygad om att han kommer få den bästa omvårdnad man kan tänka sig.
En nykläckt, helt underbar liten varelse!! Med stammen Diero Lux N - irländsk sportponny-som-har-gått-4-SM-i-hoppning-men-också-*stjärning-fälttävla- och-LA-dressyr är karriären ganska planerad men det blir massa dressyr också
Vår härliga treåring Tuschomie e Tuschinski - Blue Hors Romancier - Weltmeyer
Tack snälla Hon är dock inte min uppfödning utan inköpt som föl för en framtid som avelssto MEN jag råkade få med hennes mamma och hon själv kommer få föl så välkommen att handla i framtidenGud så fina hästar du får fram! Jag får köpa min framtida stjärna hos dig någon dag