Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud så söt, fattas bara annat med Negro som pappa, en ny Valegroen liten bild till på lillbebisen
Ljuvligt söt.Som Charlottee nämnde innan - Fjärilsviol har fått ännu en lillebror! Han har inte fått något namn ännu, men vi har några förslag vi står och väljer mellan.
Han är väldigt lik sin mor i teckningen, ska bli spännande att se hur han ser ut om ett par veckor när kroppen hunnit börja ta form
e.Luxus CML u.Frida(36) ue.Tip Top uu.Bordighera(36) uue.Maraton - Galant
Drygt 12h gammal på bilderna
Ursäkta bildbomb!
Kul att det gick så bra. Snygg är han ocksåGångarter: 46.5 poäng och klass 1
Hoppningen: 46 poäng och klass 1
Kan man bli annat än nöjd med min kille? Med oss fick vi en fin blå rosett att minnas denna dag med.
So what att gångarterna inte var där helt som de brukar. Han var ändå en stjärna!
Får återkomma med mer bilder och videos när jag gått igenom allt men denna är från mobilen när vi kom hem.
Najs Dina avelsston ska du vara rädd om. Du får den ena snygga avkomman efter den andra Trevlig modell och bra överlinje på dom jag sett.Tack så mkt!
När jag ändå är i bombande tagen så kommer även bild på min nu 2 år gamla flicka Flora Isadora (Sohn der Sonne - Topaasch - Don Primero - Tip Top, släkt med ovanstående pojk)
Mor & dotter
en liten bild till på lillbebisen
Som Charlottee nämnde innan - Fjärilsviol har fått ännu en lillebror! Han har inte fått något namn ännu, men vi har några förslag vi står och väljer mellan.
Han är väldigt lik sin mor i teckningen, ska bli spännande att se hur han ser ut om ett par veckor när kroppen hunnit börja ta form
e.Luxus CML u.Frida(36) ue.Tip Top uu.Bordighera(36) uue.Maraton - Galant
Drygt 12h gammal på bilderna
Ursäkta bildbomb!
mums!! vilken liten goding!Fick första bilden i rörelse precis.