Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den kan du få skicka hit
Fyraåringen hamnade på bild idag, bara hagbilder här just nu.
Grattis från mig ifall jag glömt säga det, läste ju att det hade gått riktigt bra
Ja, jag är glad att jag har en avkomma efter mitt sto. Det kommer ändå bli så att en av dem måste säljas, antingen stoet eller fölet, får se sen vem det blir. Man kan ju inte behålla alla även om man vill. Synd man inte är miljonär.
Så roligt att se en Gillenia avkomma! Jag stod i hennes stall när hon föddes. Har fölbilder på henne liggandes någonstans i datorn!
Ser ut som en kopia av sin mor om jag inte minns helt fel. Präglar hon sina avkommor?
Dina bilder får mig att längta till sommaren! Visst är det på Öland du bor? Vi brukar åka dit några dagar på sommaren, så vackert! Och jättefina hästar också naturligtvis.@Pisan , hon har en helt fantastiskt trevlig stam och vilka fina barn!
Jag chockar nästan mig själv med bilder just nu.
Här är Tuschomie även kallad Tusch och muffin ( hon har världens pussvänligaste mule och är så rar så man bara smälter därav muffin)
Hon vill väldigt gärna gå med de andra två som fick lite försommarbete.
Grace och hennes runda mamma bakar bebisar
Jag ska kolla så fort jag får tid! Det blir kul för mig att gå igenom de gamla bilderna. Måsta bara starta upp den gamla burken först eftersom de ligger på gammeldatorn. Det måste ju vara åtskilliga år sedan. Var det 2003 kanske?Här är Gillenia på bete 2012
Här är hon med sin son Abstrakt CML f. 2013 e. Luxus CML
Hennes dotter Tivoli CML e. Ampère f.2012
Vad roligt med ö hästar.@sassiball japp bor på södra öland och igår var det sommarväder här nere, helgröna hagar o fågelkvitter.
Har du vägarna förbi får du gärna komma hit på en kopp kaffe