Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Isadora har jag missat.@Beckham: Blev ingen visning idag, får se om det blir senare.
@Charlottee : Söööt !
*kl*
Flora Isadora och Fjärilsviol häromdagen
Vad blir det för färg som vuxen?Vi har fått ett föl till här på gården!
Det är lilla Guldkant OnTheRocks e Ravell u Gabrielle ELIT- Weltburger - Bellini
Hon kommer absolut stanna här
Herregud så fina föl du har fått i år säger jag bara !@axel vi hade ett svårt felläge 2012 men som vi klarade med hjälp av vår granne men sen har jag innan haft otur med tomma ston, kanske det du tänker på?
Hon blir isabell, vilken nyans har jag ingen aning om
Isadora har jag missat.
Båda ser ut som världsklassämnen.
Får ni igen att ni behåller o utbildar?
Den ljuvliga Isadora hade jag inte tackat nej till, även om hon är ett stoOm jag visar dessa bilderna, känner du igen henne då möjligtvis?
f.-12 e.Sohn der Sonne u.Fackellilja(36) ue.Topaasch - Don Primero
Tack så hemskt mycket!
Nej det får vi inte mer än att vi ser deras styrkor resp svagheter samt se hur de utvecklas, men inte ekonomiskt. Vi brukar alltid sälja som föl. Dessa två har vi sparat som påläggskalvar till mig . Dock får vi se om vi har möjlighet att behålla båda.
Härlig rumpa och så bra motion även för dig Tjock svans han har.Den ljuvliga Isadora hade jag inte tackat nej till, även om hon är ett sto
kl
Min lilla 4åring har äntligen börjat maffa till sig. Massa lusern kombinerat med ridning och tömkörning i backar har gett resultat.
Ardennerrumpan