Betsy

Trådstartare
Blev lite inspirerad av vinterbildtråden här nedanför... Vet inte hur det är hos er men här känns det mer som vår! Finns det fler här med vårbilder?
Så, här kommer lite vårbilder på min skrutt från igår innan en av våra promenader :love:

7feb05-ruff1.jpg

7feb05-ruff2.jpg

7feb05-ruff3.jpg

7feb05-ruff4.jpg

Sv: Vår :-)

Hihi tack :D
Tja, är man avgudad av hela tjocka släkten så blir man nog högfärdig :angel: Han vet nog om hur söt han är ja :love:

Betsy skrev:
Hihi tack :D
Tja, är man avgudad av hela tjocka släkten så blir man nog högfärdig :angel: Han vet nog om hur söt han är ja :love:

Vet hur du har det! :crazy: Min tik är likadan. Älskad av alla och alla talar om att hon är störst, bäst och vackrast.....dagligen!

Hon möter livet med samma attityd och den som inte förstår det, får snabbt reda på det.

Att matte och husse under hennes första 3 år (innan hanen kom) även sa det dagligen gjorde ju inte saken bättre. :angel:

Hihi ;-)
Min skrutt tror att alla älskar honom och vill hälsa på honom! Vi kan vara ute och gå och så fort han går förbi en människa så viftar han på svansen och glor på de under sin rufsiga lugg :love: Givetvis har vi lärt honom att man inte går fram till vem som helst och hälsar om man inte fått tillåtelse, men han kan inte låta bli att vifta och titta glatt när han går förbi någon ;-)

Han e så fin din lilla vovve!! :love:

Men ännu finare i verkligheten måste jag få säga!! :)

Gud så söt han är. :love:

Om jag ska skaffa mig hund ska det bli pudel. Har träffat 3 pudlar och alla var lika söta och trevliga. Får se bara när det blir så snart som möjligt tycker jag.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 798
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 955
Senast: tuaphua
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka