Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mulles_matte skrev:men guuud!!!
ta hit!!!!
Modig_Korn skrev:Vet du zebran, på denna skola finns ALLA smådjur man kan tänka sig, utom RÅTTOR!
Det är hemskt... Det finns möss, taggmöss, gerbiler, hamstrar, deguer, kaniner, chillor, marsvin men inga råttor
Men när vi får ha djur på internatet ska jag och en annan öppna svart marknad på råttor
Mulles_matte skrev:haha ja dom kommer bara jag lyckas ordna transport nånstans...
verkar inte finnas allt för mkt råttfolk här uppe
Mulles_matte skrev:ja vi ska nog neråt sthlm snart igen.. så det löser sej...
Mulles_matte skrev:Jag vet inte riktigt när vi ska ner... blir väl i månads skiftet nån gång kan jag tro.
Men nu kommer detta låta som en annons jue hehe
men mjo.. jag har några kvar.. både hanar och honor. Har bestämt mej för å behålla Popcorn oxå.. (han på hemsidan).
Mulles_matte skrev:hehe ja... det e hoodade och spew å några roan... ja bilder kan jag ordna nu om d skulle va så
Mulles_matte skrev:haha totalt sett hade jag 10 honor och 13 hanar i olika färger.
på hoodade e det black hooded och agouti hooded, roanen får du se själv.. black striped e han iaf hehe
Mulles_matte skrev:haha
Det finns 2 st av samma kön och färg förutom black hooded.. där finns det bara en av varje... å så då min sbew, men hon ska jag ju behålla ändå så.
ehm... om jag säger så här...
ungarna va grå ambk, men nu när dom har ljusnat har dom "striped" randen.. Äh du får se på bilderna sen
Dom har ljusnat olika mkt nu så
Nu gjorde du det krångligt för mej