var tar min tråd vägen???

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mirraya

Trådstartare
Har nu två gånger lagt in tråd ang någon som skär hästar i V-tuna och undrar om andra hästägare vidtagit åtgärder?? Varför tas tråden bort?? Är ju inte som att jag satt ut namn på någon!!
Är det inte viktigt att vi hästägare kan varna varandra när galningar finns i trakten???:mad:

Sv: var tar min tråd vägen???

Håller helt me dej... klart vi måste kunna varna varrandra!!!

finns redan en tråd om detta....

Var då..? Mina två är helt borta iaf... inte flyttade eller låsta, borta...

vare du som starta den på gnägg som hette "varning" ?

Först tar man reda på fakta, om det du skriver om är sant. Javisst har du fått ett SMS men vet du om det stämmer? Fram till dessa så låser jag denna tråd och övriga trådar av samma art kommer att tas bort.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 616
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 006
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En tråd här på buke av @TinyWiny fick mig att tänka på en hund jag hade för flera år sedan nu. Hennes namn var Kimmen, hon kallades...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: SiZo
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 810
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar