Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Saybia

Trådstartare
I sovrummet eller i ett annat rum, i sängen, i sin bädd, i soffan, eller kanske den/de flyttar runt under natten?

Min lilla vovva sover i min säng, på täcket men ibland även under då hon tycker det är lite kallt ;)
Hon märker direkt när det är dags för att gå i säng, då hoppar hon upp i sängen och bäddar ner sig :D
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

alltid i sängen! :D
oftast i fotändan med huvudet på mina fötter eller så ligger vi sked under täcket :)
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Min sover i sängen, vid fotändan.. men flyttar sig till biabädden eller till under sängen då o då..
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

I sovrummet, där de blandar säng och Biabedd allt efter behag. Lilltjejen har dock inte lärt sig att hoppa upp och ner i sängen än, så hon brukar bli kvar hos oss hela natten. Om hon vill ha assistans ner säger hon till.
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

I sängen :love: oftast på mig eller på min kudde! Den stora brukar flytta runt lite men antingen sover han i mammas o pappas säng, i soffan eller på hallgolvet..
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Mina valpar sover i sängen. Den äldre på golvet/i sin säng ibland. Ibland har jag min 7-åring där också som fick bo kvar hos morsan då han växt upp där, men han sover alltid på golvet, men kanske ligger å myser i sängen en stund, fast han har sååå mkt päls så blir alldeles för varmt för honom!
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Valpis sover i sovrummet, men flyttar omkring en del. Mest på golvet, men ibland väcker han husse mitt i natten och vill upp i sängen en stund. När han var yngre sov han hela nätterna i sängen, men nu är det väl för trångt.
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Stora vovven sovr nere i soffan, han sover hellst där.

lilla vovven somver i sängen, hellst under täcket så nära matte som möjligt :p
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Dom sover i varsin korg under sängen i deras lilla "grotta". Men ibland får de hoppa upp i sängen o gosa sig lite.
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Min hund sover i sin egen säng som ligger på golvet bredvid min säng. Ibland ligger han på mattan i sovrummet. Han kommer upp en stund i sängen på morgonen men hoppar ner efter en stund. Tror han tycker det är varmt när man ligger där.
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Efterssom vi har loftsäng e det inte så troligt han klättrar upp :p
Lär få en hjärtattack om man vaknar av honom däruppe :rofl:

Ligger lite överallt. I soffan, men oftast framför balkongdörren som står på glänt.

/Tobbe
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Cindie sover brevid husse under täcket. Lina emellan oss och sammy brevid mig eller vid mina fötter
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Om natten ligger han gärna under sängen, på sin filt nedanför eller sin egna lilla säng.. På morgonen vill han gärna hoppa upp och sova mellan mig och min sambo en stund innan det är dags för morgonpromenaden.. Brukar väcka min sambo genom att hoppa upp med framtassarna och slicka honom i ansiktet.:)
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Hundarna sover vart de vill, men det blir alltid i sängen i alla fall.
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Hemma så brukar min lilla tjej sova med mig i min säng,och då ligger vi i sked,fast tja,hon är så liten så det blir mer vid min mage:love:
Hemma hos killen så sover schäfern ute i "hallen" i sin bädd/golvet,han gillar inte alls att sova i soffan/sängen/sovrummet (tro mig jag har försökt) och min lilla tjej sover på soffan(hon älskar den).

Men vi har som "regel" hemma hos killen att Inga hundar i sängen och helst inte ens i sovrummet,men den regeln bryts lite då och då iaf:p
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Dvärgpinschern sover alltid i sängen. Antingen under täcket eller på kudden.
Greyhounden lägger sig på sin bädd i sovrummet på kvällen men nån gång under natten förflyttar han sig alltid till soffan.
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

I sin biabädd brevid vår säng. Händer det något på natten (folk på tomten, grannen med traktor som kör förbi huset etc.) brukar han vakna och gå ner och lägga sig på filten innanför dörren.

Varken jag eller pojkvännen vill ha 30 kg labbe i sängen, därför har han aldrig fått vara där :p .
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

I sin bädd brevid min säng - tror inte att hon skulle komma på tanken att hoppa upp i sängen och det är inte heller något som är tillåtet, det räcker med 2 vuxna och 2 barn i sängen...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 731
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 554
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 914
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp