Var köper jag gröna saker?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Konie
  • Startdatum Startdatum
K

Konie

Tösen min vill nu ha allt i grönt. Selunderlägg, helst sele och huvudlaget, lindor..... You name it! Allt, allt, allt. Frågan är bara: var köper man det? :confused:

Sv: Var köper jag gröna saker?

inga problem grön är en färg som är lätt att få tag på gå in på vilken travshop som helst och du kommer se att allt du vill ha finns i grönt :)

vill du ha en speciell färgkombination påselunderlägg o förbyglar, mössor osv kan dom beställa hem åt dig :)

Finn Tack gör grön/svarta syntetselar, så leta efter en butik som säljer deras selar!

Åh, en själsfrände!!

(titta på mina hästar på ALN, de ser precis så ut:D )

Tycker inte det är svårt att få tag på, grönt säljer väl alla. Ett tips kan ju vara att köpa samma märke på selunderlägg, förbygel, ev. huva o.s.v.. för då får man det oftast i samma nyans.:bump:

:angel: Går det inte att köpa, kan man ju måla! Eller hur?:D (Kvasten)

Liknande trådar

Mat HUR förvarar man morötter - i kylskåp i typ en vecka? Jag älskar morötter; råa, rivna, i mat, kokta, you name it. Köper påsar med...
Svar
19
· Visningar
2 050
Senast: Sharpless
·
Övr. Katt Vi har problem med att Miss Li plockar in grodor, ibland flera varje dag. Hon bär dem försiktigt i munnen så som jag tänker mig att...
2
Svar
33
· Visningar
3 483
Senast: Mia_R
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 821
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 244
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård