Vår hundtik onanerar...

Harbor

Trådstartare
Antar jag. Har höglöp och verkar vara riktigt..kåt. Våra armar duger utmärkt när vi sitter i soffan på kvällen. Hon tar i med framtassarna, runt armen, hoppar på och juckar och gnider sin snippa mot oss som en galning. Sen är hon liksom lite frustrerad när inget händer. Kan tjejhundar få orgasm?

Sv: Vår hundtik onanerar...

Ingen aning om tikar kan få orgasm, men det är ett beteende jag inte skulle tillåta min hund att ha - löp eller ej.

Grisar får det så det är nog inte orimligt.
Men jag hade verkligen inte tillåtet henne göra så. Det får hon sköta på egen hand.

Ni har rätt. Hon överaskade oss plötsligt med detta och vi tyckte ju det var lite hm...lustigt:-)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 410
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 652
Senast: AlmostEasy
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 792
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alltså. Det finns ju organisationer för de som inte har någon att "fira" ihop med, att umgås med och bara är allmänt ensamma på...
2
Svar
20
· Visningar
2 274
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar