Var hittar man...

O

Onnie

...snygga showgrejer som är westerninspirerade? Typ hårspänne, snygga damskjortor, västar etc. Maila gärna om lämpligt företag. Jag vet att det finns något som kallades Westernbiten eller nåt sånt och att de har haft en katalog, vet någon vart man kan få tag på den o om de finns kvar?

Simma lugnt....

///Karin :banana:

Sv: Var hittar man...

Onnie skrev:
...snygga showgrejer som är westerninspirerade? Typ hårspänne, snygga damskjortor, västar etc. Maila gärna om lämpligt företag. Jag vet att det finns något som kallades Westernbiten eller nåt sånt och att de har haft en katalog, vet någon vart man kan få tag på den o om de finns kvar?

Simma lugnt....

///Karin :banana:

Faktiskt kan du hitta många kul saker i vilken affär som helst, köp sedan lite paljetter pärlor eller dekorations band på Panduro eller i någon välsorterad sybehörsaffär, och vips kan du trolla fram något coolt. :d
Själv har jag köpt slinkys på bla. Kapp Ahl sytt på pärlor och strass.

Du kan hitta både västar och kavajer som du sedan kan dekorera efter behag och kaxighet. :idea:
Spännen och hårdekorationer finns också i vanliga affärer det gäller bara att ha tålamod och leta. :)
Annars har de flesta westernbutiker kul hår dekorationer i alla fall.

kolla in Moms Company på www.absolutewestern.com
www.bravesta.com
www.bonanzawestern.com
www.bergamagasin.com
www.milsawestern.com
www.tumbleweed.se

Monke :d

Secondhand, secondhand secondhand!!!!!!........och kanske någon katalog..... :D
Fast 85% av mina showkläder har jag hittat på ställen som Kupan, Östpendeln och Gengåvan sen har det bara varit att köpa lämpliga utsmyckningar till dem och sy på......Monke har sett en del av dem.... ;) Jag tror inte att jag ser alltför tokig ut... :angel:

/Carina :eek:

Hej, vi är två som tröttnat på de höga showklädespriserna.
Vi syr till privatpersoner som vill ha något alldeldes eget, fixar också hårspännen, chonshos eller vad du nu kan komma på så att det passar ihop.
Ta en titt på http://groups.msn.com/Bettnic/home.htm så får du se lite av det vi gjort.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 689
Senast: Enya
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 197
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 873
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 069
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Banta/slimma ner shettis?
  • Evolve