Var hittar man lite större hundbäddar??

M

Mollysmatte

Jag är på jakt efter en sådan där riktigt fluffig och mysig hundbädd, men de tycks bara finnas i typ mini-storlekar :p , finns det någon som kan ge mig tips om var man kan hitta en fin "fluff-bädd" i lite större storlek (ca 70-75 cm i diameter)?

Sv: Var hittar man lite större hundbäddar??

Jag har köpt ett helt gäng på Rusta. Hundarna älskar dessa "sängar"

Jag är på jakt efter en sådan där riktigt fluffig och mysig hundbädd, men de tycks bara finnas i typ mini-storlekar :p , finns det någon som kan ge mig tips om var man kan hitta en fin "fluff-bädd" i lite större storlek (ca 70-75 cm i diameter)?

Här kommer en länk till en kul sida på internet.
vet inte om hon har några stora bäddar men en massa annat smått o gått finns:bump:

www.bamsesbollar.se

hihi glömde länken

Senast ändrad av en moderator:

Den som det står hundbädd 249 kr är de jag köpt. Jättebra är dom, och är sköna också enligt min man. Han har provlegat den ena när det var fullt i soffan av hundar :D

Hi, hi märkte det :D !

Brukar shoppa leksaker på Bamses Bollar, men jag tror inte att de har så mycket i hund-bädds-väg tyvärr. :p

Ha, ha, ha!!! :D :D
Det känns betryggande att din man intygar att de är sköna!! :D

Ska kika på Rusta, tack för tipset!:)

jag har sytt en själv idag faktiskt. av ett överkast som jag inte längre använder. sen fyllde jag den med massa fluff. perfekt och lätt var det också.

Jag funderade också på att kanske kunna sy en själv... Du kan inte visa en bild på din?? :bump:

Här kommer en bild på bädden.
6_1175378409.jpg

Fick godkänt av hunden iallafall! :)

Jättefin (både vovven och bädden! :) )!!
Ska nog också försöka mig på att sy en... då blir den ju (förhoppningsvis) som man vill ha den! :D

Det tycker jag du skall göra. Trevligt att pyssla lite. Tror jag skall göra en till faktiskt. Alltid bra att ha. :)

Min tik älskar sin Biabädd! Bra med kanter, så man ligger kvar på det mjuka, lätt att göra rent och lätt att flytta på! Köpte en STOR för 500kr.
Det ligger alltid en tjock handduk eller hundfäll/pläd i som man kan gnida sig mot, extra mycket så här i pälsbytningstider...

Halvtaskig bild...
8271463.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
663
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 569
Senast: Derivata
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
648
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka