var hittar jag defektlistan?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare dee79
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 771

dee79

Trådstartare
Jag har letat och googlat och klickat och hållit på, men inte någonstans kan jag på nätet hitta defektlistan i sin helhet. Någon som vet var man kan hitta den?

Sv: var hittar jag defektlistan?

Mycket märkligt att den fallit bort ifrån svehast.se men SWF har den också i en egen variant för godkännande av veterinärshingstar:
http://www.swf.nu/besiktningsintyg.doc

Hittade den. Har för mig att den legat separat på SH´s sida men den ligger lite gömd i Hingstreglementet som du hittar under "Ladda Ner"

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Kultur Jag försöker köpa biljetter till bob hund i Köpenhamn. Biljetterna började säljas i dag klockan 10 men de hann bara precis öppna sedan...
Svar
2
· Visningar
271
Senast: fejko
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
178
Senast: sweep
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta...
2
Svar
30
· Visningar
1 444
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
192
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Malignt melanom?