Var hitta föreläsningar och dyl.?

L

Laban

Hallå,

Är intresserad av att hitta föreläsningar i Sverige om hästar. Gärna beteendevetenskapliga. Har letat länkar men hittar inget. Har ni några förslag? Är inte helt hundra på vad de kallas men vanliga evenemang/föreläsningar där någon kunnig berättar och visar för publik. Rent underhållningsvärde alltså, inte studerande.

Tack på förhand!

Sv: Var hitta föreläsningar och dyl.?

Hej!
Sök på kombinationer av följande ord så hittar du:
clinic - häst - hästar - beteende - kommunikation - etologi

Sådana events/föreläsningar är ofta sponsrade av ridsportförbundet, SISU, försäkringsbolag m m, så du kan också söka på sådana sidor.

Du kan också söka på annonser här.

Sv: Var hitta föreläsningar och dyl.?

Hej Ponnytant,

Perfekt! Tack så jätte mycket. Hade ingen aning om att det hette clinic, men nu har jag bokat in oss för en!

Stort tack, hade inte hittat det själv. :bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·
F
Kropp & Själ Jag är ingen talare, men... (pun intended) Jag behöver prata. Generellt är jag lättpratad först efter en flaska vin i kroppen, men jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 638
Senast: Fruentimber
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 810
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 909
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka