Var göra av valpen när man har sex?

Lycanthrope

Trådstartare
Ja, ni läste.. :angel:

Våran valp kommer om en vecka ungefär..
Och vad gör man när man har sex då?
Känns ju lite dumt om den ska sitta o titta sådär sött, eller rentav vilja ligga breve i sängen.. :crazy:

Så.. ja.. hur gör NI? :o :D
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Vår valp kommer att få befinna sig i en valphage. Vilket rum som passar bäst får vi se då.
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

men söver den sött i ett annat rum smyger iväg stänger dörren och hoppas den inte vaknar och gnäller som en tok baki dörren
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Man ber om att få en hund som är lika blyg som min.
En puss, och hon är borta med vinden...


*det är äckligt när matte och husse pussas*
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Man lär den att den inte får vara i sovrummet ;) och vill ni hålla till utanför sovrummet får ni lära den betydelsen av "gå härifrån";)

Sen är det precis som när man har barn.....man får ta tillvara på de lägen man får! :D
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Vi har bara ett stort sov-/vardagsrum.. lägenhet ;)
den får väl gå o lägga sig nånstans helt enkelt.. :D
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Så små valpar sover typ 22 timmar om dagen så det är bara å passa på då hehe!
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Haha, rätt kul tråd. Ska man behöva planera sitt sex för att man har valp?

"Ska vi...?"
"Oooooooh... Mmmm.. oj... ska bara stänga in... "

Här hade vi valpen i hage bredvid sängen, i början var det väldigt irriterande med två enorma valpögon på sig under akten. Nu för tiden kan vi lätt ha sex när hunden är I sängen :crazy: :D
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Sånt bryr inte vi oss om :) Vi har hundar i sängen, antingen sover dom eller så går de ner om de tycker det blir trångt :D
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Så små valpar sover typ 22 timmar om dagen så det är bara å passa på då hehe!

Shit vad är det för jäkla valp, Sömngångare?? ;) Mina valpar har då varit vakna lååååååååååååååååååååååååååångt mycker mer än 2 timmar per dygn.
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Haha, jag har velat starta en tråd med exakt samma fråga! :o
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Jag har också funderat på det, men låtit bli när jag kommit att tänka på vilken sorts svar jag skulle kunnat få; allt från antydningar om att jag negligerar min hund till att jag utsätter den för traumatiska upplevelser som kommer att skada den lilla för livet. :o
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Vår hund går och läger sig under sängen så fort vi ens tänker tanken på att ha sex :D

Så fort vi är färdiga kommer han farandes och vill vara med och pussas ;) han kommer upp och kollar läget och är lite osäker - "är ni ok eller?" :rofl:
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Haha, ja han kan lätt sova massor per dag men jag skrev fel, skulle vart minst 18 timmar när han va 8 veckor iaf.
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Haha, rätt kul tråd. Ska man behöva planera sitt sex för att man har valp?

"Ska vi...?"
"Oooooooh... Mmmm.. oj... ska bara stänga in... "

Här hade vi valpen i hage bredvid sängen, i början var det väldigt irriterande med två enorma valpögon på sig under akten. Nu för tiden kan vi lätt ha sex när hunden är I sängen :crazy: :D

du är ju lite kinky så du gilla det nog!
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Kl.

En av mina kompisars hund började jucka med en kudde då husse och matte "satte igång" :rofl:
 
Sv: Var göra av valpen när man har sex?

Vi struntar i hundarna, vill de titta på så får de, vill de inte kan de gå och hitta på något annat, de får ändå aldrig vara i sängen oavsett om vi är där eller inte. Det enda som stör är när katterna blir närgångna. :o
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
3 007
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 656
Senast: fixi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
8 912
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp