Var finns alla distanstränare?

E

emmie_89

Jag har en angloarab som jag skulle vilja börja täna och tävla i distansridning. Finns det några distanstränare som man kan få hjälp och träning av?

:smirk:

Sv: Var finns alla distanstränare?

emmie_89 skrev:
tack så jätte mkt! :)

Enklast är att ta reda på om det finns någon distansklubb (eller klubb med aktiva distansryttare) i din trakt. Kanske är det någon studiecirkel på gång. Distanstränare jobbar ju inte som andra tränare och ser på sitt ekipage på samma sätt som andra tränare. Utan det blir mer tips och råd. För att komma igång är det nog lättare att ta hjälp av de i trakten som är aktiva. Sedan är det ju mycket möjligt att det är en av distanstränarna ändå.

Hälsning Maja

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 154
Senast: co-SMAD4
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 221
Senast: Nevermind
·
Kläder & Bli fin Jag bor i Hälsingland, här är just nu ca -10 grader men att det kryper ner mot eller över -20 är inte ovanligt den här tiden. Jag vet...
2
Svar
24
· Visningar
961
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar