Sv: Var Får Hundägare Plats?
Precis!
Jag vill varken ha en blöt hund eller en glasskladdig unge på min filt.
Precis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill varken ha en blöt hund eller en glasskladdig unge på min filt.
Men självklart skulle dom inte sitta kvar på "tysta delen" med sin skrikis...
Det värsta jag vet är när barn kommer och öppnar provhyttsdörren när man står där i bara underkläder och föräldrarna bara "Nejmen, ooooj, lille ooooscar-poskaaaar så får man inte göra".....
Haha, när vi va på ullared kom det en unge och öppnade min kompis provhyttsdörr, hon va i hytten bredvid mig.
Sen stängde ungen, öppnade, stängde, öppnade och skrattade samtidigt.
Kompisen böjde sig ner och röt till, morrade liksom, ungen började gråta och gick..
Det tycker jag va bra.
Man gör inte så mot folk.
peligrozzo; skrev:8485650När den stora ble stor (svart å stor) de e ingen som kommer å vill klappa han då minsann
Jag tycker detta gäller om det inte är något akut. Man kan ju inte direkt springa ut halvnaken från en provhytt och skälla ut en förälder? Däremot om man ser en unge göra något hyss i anständigt tillstånd skulle man ta upp det med föräldern istället.Om det kommer en hund och nosar eller irriterar mig på något vis så pratar man väl med hundägaren? Inte skrämmer hunden så den blir jätterädd? (såvida inte hunden verkar farlig, eller man är livrädd)