Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och min sambo har bott på Rest and Fly som ligger precis bredvid Sky City. Pyttesmå men mysiga rum, billigt och SÅ smidigt att bo mitt i flygplatsen. Alltid när vi flyger tidigt på morgonen bor vi där, för att spara tid på morgonen. Det är dock billigast om man bara bokar 10 timmar så kanske inte aktuellt för er.Jag och dottern ska åka till Arlanda och vi kommer att spendera en dag och en fm där. Var kan man bo billigt och vad kan man roa sig med? Väldigt tacksam för tips =)
Iofs, men det är bättre än Sky City@Ninnurur Fast shoppingen i arlandastad - eurostop, är ju inte mycket att hänga i julgranen. Det är typ, Ica, HM, Lindex, Kappahl, statium outlet, en skobutik, en jaktbutik, kicks... thats it. Eller jo, ytterligare en klädbutik som säljer typ vero moda kläder bla. (I min värld är inte det speciellt bra shopping..)
Med tanke på att det är ganska lång tid kan du ju om du vill åka till Uppsala. Kollade snabbt vandrarhemspriser (finns en del centralt) och tvåbäddsrum med delat badrum kostar ca 500 på flera ställen. Du har då tillgång till en riktig stad där den centrala stadskärnan är ganska liten och det är gångavstånd överallt. Finns flera parker mm, Upplandsmuseet är gratis och jag tror de har en barnhörna. Bland annat. Till Uppsala kommer man t ex med flygbuss som går ca 2 ggr/timmen och kostar ca 100 kr (vet ej priser för barn). Det finns även tåg.
Åh, det verkar ju finnas massor att göra om man bara åker en liten bit.
Tack för alla tips. Är det mycket längre att åka till Stockholm än Uppsala?