Var är tråden "bilder från Smen"?

Sv: Var är tråden "bilder från Smen"?

Om de inte var i de två trådar med reklam i som jag tog bort så vet jag inget om dem, jag har tagit bort dem och några till inlägg från Smen med reklam men inte några lokor vad jag kan minnas.

Vad det gäller trådana jag tog bort kommer de inte att komma tillbaks. Varken Gunnar eller de moderatorer haft åsikter i frågan har sett någon anlednign att lägga tillbaks den och iom det så är den frågan slutdiskuterad.

:cry::cry: Jaha, där försvann nog min chans att få prylar passande till mina pluttisar. men det är väl lugnt för så länge de med stor häst som håller på med ridning får ha tillräckligt med prylar att välja på så mår ju de bra och huvudsaken är ju att majoriteten mår bra :smirk:

Du kan ju kontakta Smen via PM och få hans uppgifter så kan du ju få din utrustning iaf :)

Du kan ju kontakta Smen via PM och få hans uppgifter så kan du ju få din utrustning iaf :)

ja jag ska göra det. men var ju så smidigt när flera kunde disskutera utrustningen så det blir riktigt bra prylar juh..

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
407
Senast: Lavinia
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 691
Senast: Badger
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
611
Senast: Mli
·
Hundträning Det va typ 100 år sen jag postade något här 😃 Men jag ha en tik här hemma som ha blivit tokig 😜 Hon ha börjat med ett konstigt...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025