vår andra katt vill dia den nya kullen

inapina

Trådstartare
Hej

vå katt har precis fått kattungar. Vår andra katt som också är en hona vill ligga i lådan tillsammans med de nyfödda.
Mamman till kattungarna verkar acceptera att hon ligger där, men hon har ju självklart ingen mjölk. Vad gör jag, ska jag ta bort henne eller ska jag låta henne ligga kvar? De nyfödda behöver ju all näring de kan få O_o
 
Sv: vår andra katt vill dia den nya kullen

Jag skulle nog ta bort henne den førsta veckan, sedan har de små mer ork och då gør det inte så mycket om dom snuttar på fel en stund. Snart har dom lært sig vem det lønar sig bæst att suga på...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
278
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 864
Senast: Badger
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
784
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 549
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp