Vänskapsförfrågan, hur bli av med "meddelandet"?

eyz

Trådstartare
Jag fick en "vänskapsförfråga" här på buke vilken jag inte är intresserad av då jag inte begriper nåt av det och dessutom är nöjd med buke som jag alltid haft det - som diskussionsforum. :) Problemet är bara att det står att jag har ett "meddelande" vilket lurar mig att tro att jag har fått PM. Oavsett hur många gånger jag öppnar vänskapsförfrågningen och klickar i att jag inte vill bli vän eller vad man nu ska kalla det så ligger det kvar. "Dina meddelanden: 1" :mad:

Sv: Vänskapsförfrågan, hur bli av med "meddelandet"?

Först måste du markera de du inte vill bli vän med genom att klicka på bilden så att det blir en bock i rutan. Sedan markerar du "Avslå valda vänskapsförfrågningar" Och därefter klickar du på "Spara ändringar".

Sv: Vänskapsförfrågan, hur bli av med "meddelandet"?

Jag har redan gjort det. :crazy:

Eller nähe, jag hade bockat fel och nu är den borta. :angel: Tack för hjälpen! :bow:

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 121
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 326
Senast: Enya
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Förlåt att dethär nog inte blir så bra skrivet. Men som ni kanske vet så är jag ihop med en kille som jag kallar för T. Och han är min...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 103

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka