G

Gefjun

Här är det rena rama brukshundklubben på kyrkogården och i kyrkparken! Är det så där ni bor också? Jättebra att gå där och träna kontakt med valpen. Men är det inte lite konstigt att alla hundägare dras dit? Vissa låter t.o.m sina hundar hoppa över häckarna och bada i fontänen :eek: !

Sv: Vanligt?

Vi har en kyrkvaktmästare, som Inte tycker att man ska ha framförallt lösa hundar på kyrkogården. OM det måste vara hundar där, ska dessa vara kopplade och får endast befinna sig på grusgångarna. Absolut inget hopp & lek på kyrkogården !!

Sv: Vanligt?

Här bryr de sig inte, men självklart så vill de ju att man plockar upp efter hundarna och att de inte badar i fontänen. Jag jobbade där för två år sedan och det var hundar där dagarna i ända. Men det är klart, det ÄR fint att gå där och så har man skogsvägar intill.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 495
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 943
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 940
Senast: Sesca
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
766
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama