A
Anneli
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden
ehh bulldogarna e liiiite lugnare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Well she's growing as fast as a weed right now so it's hard too keep up with her clothing....but she looks like she's more closely related to a sheep right now.
So the lack of length in her garment doesn't seem too bather her too much....
She look´s like a tough little girl, pretty too.
I don´t think this cold is going to last much longer.
Az
Tack, o ja, verkligen A BUMMER!
Fruset gräs tror vara en del i ekvationen men sedan varför vissa drabbas och inte andra.... min personliga teori är att detta sto, som är ny hos mig sedan i somras, förmodligen hela tiden har haft någon form av obalans i kroppen/magen och då blev hela omställningen för stor för henne. Ingen av mina "gamla" ston har drabbats och dom äter samma foder och lika mkt fruset gräs. Dessutom var stoet som drabbats det enda som inte var/är i något överhull....
Men jag tror att vi har vänt detta nu och hon får nu hjälp med hela sin kropp och obalansen i magen, förhoppningsvis får hon behålla sitt föl och att båda kommer må bra. Jag kommer inte att betäcka henne igen.[/QUO?TE]
Jag vet man bli tåkig, värför det ena bli sjuk men inte den andra?
Problem har oxå, Amigo hade red piss men igen från Ami. Samma hö, samma vatten! Nu har det lungna ner sig.
Dom säjer att har dom fått rubbning en gång kan det lätt komma tillbaka.
Jag vet inte själv, bara att man måsta hålla ett extra öga på dom.
Hur långt har fången gått?
A