Vaniljfärgat dressyrshabrak

Victovie

Trådstartare
Vet ni någon ställe (gärna internetsida, men även andra platser, men då i skåne eftersom jag bor här) där man kan köpa vaniljfärgat dressyrshabrak. Inget dyrt :D .
Har en uppsättning vaniljfärgade lindor men inget shabrak som passar riktigt bra...:p

Sv: Vaniljfärgat dressyrshabrak

Mias har ju vaniljfärgade schabrak, billigast är de nog hos Lillhästen i Stav tror jag.

Mias helt klart. De håller ju i hundra år sedan :love:

060614002.jpg

Vaniljfärgat från Mias RS, svart kant o guld pp :)

Man kan helt bestämma färgkombination på schabrak, paspol och kant utan extra kostnad. Det finns jätte många färger att välja bland eftersom mias är en fabrik.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 640
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 430
Senast: Thaliaste
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Kalla hamburgare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat