Vandringspris?

imrahil

Trådstartare
det ska finnas ett vandringspris bestående av en bronsstatyett föreställande Per Johansson och Chapman 757 (en bronsversion av lerstatyetten som "årets dressyrtränare" får). Vet någon i vilket sammanhang det delas ut och vilka som haft det?

Sv: Vandringspris?

Jag tror att det är i samband med inomhus SM... Jag vet iallafall att jag varit på plats minst två gånger när det delats ut och jag har för mig att det var i Hbg i samband med SM. Men jag är inte säker! Det finns säkert ngn annan som har koll....
Vet också att just denna frågan har varit uppe i en gammal tråd. Om du söker så har du kanske tur, men jag kommer inte ihåg om det fanns ngn som kunde ge ett bestämmt svar...

Sv: Vandringspris?

det var jag som frågade förra gången också - fick inget svar alls den gången vill jag minnas. sökte på den gamla tråden men den verkade inte ligga kvar. tränarpriset brukar ju stå på dressyrtränarklubbens hemsida, men vandringspriset har jag inte hört ngt om sen det instiftades. vet du om det är ponny- eller storhästryttare som får det? :o nollkoll på dressyrsvängen

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
461
Senast: Jeps
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
883
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: MiaMia
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka