Valpnings dax!

arbetsmyran

Trådstartare
Min underbara tik ska valpa om två veckor. Hennes första kull och hon är sså tjock och rund och go!
Tänkte höra med er som haft valpar om ni haft valplåda eller erfarenhet av annat?
Har haft valpar tidigare då det blev två(den ena som ska valpa nu) och då valpade den tiken i sin stora Bia bädd.
Funderar på att "skippa" valplåda och låta henne valpa på madrass/täcken!
Erfarenheter??

Sv: Valpnings dax!

Nja, du behöver nog någon form av kanter runt tiken. Rullar en valp ner från täcken/madrasser kan det sluta illa.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 706
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 370
Senast: ildiko
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 530
Senast: ildiko
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 756
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka