Valpkärlek. *bild tråd*

Rouise

Trådstartare
Hundar är väll bra underbara?

min lilla smågriniga tik, som är en allmän bitch, Hon är absolut ingen dum hund och skulle aldrig göra utfall! men hon är lite morrig och vill gärna vara ifred spec när hon är trött. Så hon säger ifrån när hon tycker det är nog så att säga.

iaf så låg hon i tygburen och sov, äldsta tiken kom å skulle antagligen lägga sig i tygburen hon med, men blev ivägskickad av en Morrande Bella, lite lagom sur.
men så kom en av valparna (4 veckor gammal) tultandes och kröp upp hos henne. och hon sa inte ett ljud. utan istället började hon nöjt pyssla lite med honom och pussa lite på honom innan hon somande med valpen hos sig. :love:

så fint att se att min lilla bitch faktiskt har ett hjärta av guld :love:

här är lite bilder på sötnosarna:

10355799.jpg

10355798.jpg

10355802.jpg

:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
2 054
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 506
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 599
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?