Valpfotografering med nytt objektiv.

Red_Chili

Trådstartare
Jag har äntligen fått ett underbart objektiv till min kamera, något som jag längtat efter länge. :laugh:
Idag hade jag möjlighet att testa objektivet ordentligt och det skulle vara jättetrevligt om ni hundfolk ville ge lite kommentarer och konstruktiv kritik på bilderna. :D

1. Glad valpis:
DSC_5562copy.jpg

2. Springvalpis igen:
DSC_5571copy.jpg

3. Greyhoundspaning:
DSC_5595copy.jpg

4. Huvudbild:
DSC_5598copy.jpg

Fler bilder la jag upp på http://changrila.bilddagboken.se men jag tror nog att de här i tråden är de bästa...

Sv: Valpfotografering med nytt objektiv.

Tackar!
Det är en Nikon D80 och 80-200/2,8-objektiv (:love: till objektivet som jag hunnit köra även idag.)

Ara: Visst är hon stor! Vi träffade hennes brorsa idag och han är verkligen ENORM :eek: Du får se bilder på honom senare.

Jättesöt valpis, och fina bilder!

Jag är också fotointresserad och känner igen känslan när man testar ett nytt objektiv på favoritmotivet:love:

1:an har jättemysig känsla och jag tycker man kan se personligheten väl.

2:an tycker jag är jättefin! Härligt uttryck i ögonen och snyggt komponerad med henne på högra sidan, speingandes mot vänster!

3:an är en jättebra idé, men personligen skulle jag ha velat ha med hela hunden i bakgrunden, jag stör mig på att bakkärran saknas. Men, som sagt, en rolig idé och snyggt skärpedjup.

4:an är toppenfint porträtt på toppenfin tjej!

Härliga bilder!:laugh:

Bra objektiv :)

Fina bilden, älskar smetigheten och att det nästan enbart går i svart/vitt och grönt. Vacker hund.

Betalade 6500:- (köpt begagnat) :)

Till alla: Tack för de fina kommentarerna!

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 761
Senast: Snurrfian
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 752
Senast: Shark
·
Foder & Strö Vi har en mycket svårfödd häst som vi inte riktigt får ordning på, och jag har slut på idéer. Hon är ett 13-årigt ädelt halvblodssto...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
16 080
Senast: axel
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 741
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka