• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare strawberrywhite
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 047
S

strawberrywhite

Har en liten bebis på 12 veckor, han är blandras mellan springer spaniel och lapphund.

Undrar hur länge ni gett valpfoder åt era hundar och vilket valpfoder ni ger/gett?

Sv: Valpfoder

Min samojed tik har aldrig ätit valpfoder utan har ätit vuxenfode från början.
Min andra, japansk spets åt valpfoder fram till 8 månader sen blev de vuxen foder även för henne....så satans dyrt att köpa två olika säckar med mat när de lika gärna kan äta samma! :)

Valpfodret hon åt va RC mini Junior!

Vi har en welsh springer spaniel och han har just börjat äta vuxenfoder sensitive. Han är tio månader plus.

Royal Canin.

Min lillskrutt är 10½ månad gammal och äter fortfarande valpfoder. Dock har jag börjat fundera på foderbyte, men det är enbart för att hon inte längre verkar fungera lika bra på det fodret som hon gjort innan.

Liknande trådar

Hundhälsa Min mellanpudeltik på dryga 2 år är rätt dålig på att äta och svår att hålla i hull. Hon har sedan början av året ätit Royal Canin 4800...
Svar
10
· Visningar
691
Senast: Hawaii
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
528
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 049
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 216
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10