Valpbilder, äntligen hemma!

Kissing Spine

Trådstartare
Efter en lång tids väntan och längtan var det så idag äntligen dags. När vi kom dit blev hon så glad över att få besök att hon höll på att krypa ur skinnet :D. Överöstes av pussar och svansviftningar! Att åka bil för första gången var liite läskigt, men hon var så trött att hon somnade efter bara en liten stund. Våran tjej sedan innan tycker att jodå, det var en söt och rolig liten sak men lite äcklig var hon allt ;). Hon är så söt, hon liksom petar lite på valpen för att försöka få igång henne.

Valpen som numera antagligen kommer kallas för Lovis efter Ronjas mamma verkar vara en synnerligen tuff och livsglad dam. Katterna är jätteroliga så de vill man gärna hälsa på (med matte på helspänn och ena armen om katten :angel: ) och att vara ute är så roligt att man nästan slår knut på sig själv :D. Är så himla glad att hon verkar vara så tuff och framåt! Större delen av tiden här hemma har hon mest legat och sovit, äventyr är jobbiga när man är så liten...

DSC_0011.jpg

DSC_0012.jpg

DSC_0015.jpg

Matte är glad iaf! :D :love:

DSC_0038.jpg

Sv: Valpbilder, äntligen hemma!

DSC_0032.jpg

Nasse som vi fick med oss är en rolig leksak

DSC_0029.jpg

Flirtar med mormor

DSC_0040.jpg

Det tar dock på krafterna!

Shit, vilken söt. Men dom växer ju som ogräs, och snart kan man vara ute och greja och kolla och gräva och rejsa hur länge som helst utan att bli trött... Och hoppa upp i soffan och tjuva saker och härja rent allmänt som om man ägde stället.

Tur för dom att dom är söta...

//M, som är förkyld, inte har sovit ordentligt på tre veckor, och just idag rätt less på sin duracell-valp.

:rofl: Ja visst är det härligt!

Jag har just upptäckt att hon har redigt med kamp i sig också! :bump: :love:

Barajag..; Ja visst är färgen härlig! Precis en sådan som jag väntat på så länge nu!

Ja jag läste den tråden.. härligt att det fanns en till dig. Nu när jag sett henne förstår jag varför du ville ha den färgen. Värd att vänta på...

Men nej,nej NEJ så söt man får vara!!!!:love: :love: :love: :love:

Helt bedårande underbar,och så liiiten man är:p

Härlig färg/teckning hon har dessutom..

Jag är inte alls avundsjuk!;)

alltså, jag är kääär!!
Blir nästan gråtfärdig när ja ser henne...hon är HELT UNDERBAR!! :love: :love: :love: :love: :love: :love:

*host* Missbruk av Smilys, ja, lätt hänt när man blir så galet käär när man ser denna söta sak!! :love: :love:

Jag Hatar dessa trådar :mad:
Ni hjälper inte min valpsjuka genom att lägga ut en massa valpbilder hela tiden!! :p

Hon är verkligen underbart söt :love: Lycka till med henne :)

Hihi, ja hon är helt bedårande! Även när hon drar en i byxbenet :rofl: :love:

Hon är en Sheltie (Shetland Sheepdog, från Eastdale).

Minerva; Var det inte du som letade hund men att det inte blev ngn som passade i kullarna? Eller har jag helt fel nu :p

Natten har gått mycket bra, hon sov ända till kvart över fem då hon väckte mig skällandes. Det var visst lite läskigt att vakna på ett ställe där man inte varit så länge förut ;). Hon hade kissat på tidningen vilket ju var jättebra och hunnit bajsa en gång också. Gick ut en stund och busade lite och sen sov vi till halv 9 :bow:. Resten av morgonen har tillbringats med att skälla på katterna och pussas med den andra hunden

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 719
Senast: s957
·
Hundhälsa Jag har haft min valp i mindre än en vecka och det står mig redan upp i halsen hur syyyyyynd det är om min vuxna hund! Det är den...
Svar
15
· Visningar
1 891
Senast: Disen
·
S
Hundträning Hej! Jag är en 17-årig tjej som har en högställd Jack Russell Terrier vid namn Hugo som nyligen blev ett år gammal och som jag hoppas...
Svar
7
· Visningar
1 346
Senast: Jenka
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 017
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg