Valpar på G

Miiip

Trådstartare
Nu är Adina parad igen. Med en fransk hund vid namn Nulon. Jätte snygg kille med samma "skänhetsfel" som Adina :D
Får se om det går bra. Förra gången krävdes det två parningar för att hon skulle bli dräktig. Får hoppas på att vi slipper åka tillbaka den här gången också :)
Längtar redan efter bollarna :love:

Ja Adina har ett öra som inte hänger ner. hon är phaléne och ska ha öronen neråt men det ena har rest sej lite. hon lämnar dock väldans fina valpar med STORA hängande öron. Även hanen har ett öra som inte hänger riktigt neråt men han lämnar också väldigt fina öron på sina valpar :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 071
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 157
Senast: inverterad
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
427
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31