Valpar på G

Miiip

Trådstartare
Nu är Adina parad igen. Med en fransk hund vid namn Nulon. Jätte snygg kille med samma "skänhetsfel" som Adina :D
Får se om det går bra. Förra gången krävdes det två parningar för att hon skulle bli dräktig. Får hoppas på att vi slipper åka tillbaka den här gången också :)
Längtar redan efter bollarna :love:

Ja Adina har ett öra som inte hänger ner. hon är phaléne och ska ha öronen neråt men det ena har rest sej lite. hon lämnar dock väldans fina valpar med STORA hängande öron. Även hanen har ett öra som inte hänger riktigt neråt men han lämnar också väldigt fina öron på sina valpar :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 547
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 230
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar