Valpar födda idag

Gnist

Trådstartare
8 hanar och 2 tikar finns här i valplådan nu. Tvivlar på att där är fler, men sist tog hon en paus på nästan 4 timmar och sedan födde hon 2 till, så man ska väl aldrig säga aldrig, men det känns som att hon troligtvis är klar ;)

8-valpar-08-02-10090.jpg

Så; Var det någon som gissade på söndag, 6 hanar & 2 tikar????

Sv: Valpar födda idag

Så; Var det någon som gissade på söndag, 6 hanar & 2 tikar????

Ehm, ja jag!:idea: Fast jag skrev aldrig det i gissnings-tråden!:angel::rofl:;)

Skämt och sido, vad många puppysar det blev, ska bli skojjig att få se bilder på de små längre framöver. Söta är dom allt, och sicken duktig mamma-hund!:love:

Grattis! :banana:
Här har det kommit 6 stycken valpar idag, 4 hanar och 2 tikar. Verkar vara hanarnas dag idag :p

Stort grattis! Hoppas vi får välja deras uppväxt och se fler bilder på dem =)

Grattis till dig :banana:

Jag ville ju ha många hanar, så jag är jättenöjd :bump: :D

Inte jag, hade jätte många som var intresserad av tikar men bara någon på hane. Hade eg velat ha tvårt om 4 tikar och 2 hanar. Men man kan ju inte få allt. Huvudsaken är att de ärpigga och krya vilka dessa verkar vara.

Visst är det schnauzer och jämthundsvalpar som är så lika varandra när de föds?

elmelts var väl nära?

"Sv: Dags för en gissningslek

1) Dräktig/skendräktig?
2) Valpningsdag, vid dräktighet? Hon valpar den 10 feb
3) Antal valpar? 7 st
4) Könsfördelning på valpar? 5 hanar 2 tikar.

Som pris nöjer jag mig med kommande bildbombning av valparna . På så vis får jag ju priset vare sig jag vinner eller ej"

Grattis till valparna, ser ju jättefina ut! Spännande!

Jag väntar också, borde komma rätt snart nu, dygn 59 idag *nervös*

Grattis:love:

Vilken TUR att jag planerat åka och hälsa på Gumman snart. Och sicken himla TUR att jag kom på att jag skulle ta med mig STORA bagen:angel:

missade några hanar, men datum satte jag ju rätt. Hoppas jag får mitt pris ändå, och vill du så tar jag gärna en valp också :D :angel:. Gubben skulle bli glad.

Åhh så söta:love:

Vi fick oxå valpar idag:)
5 hanar och 2 tikar. Som en skrev, det verkar vara hanarnas dag idag:angel::rofl:

:banana:jag var väl rätt så nära:angel: då jag sa natten mot söndag och 10 valpar 6 hanar o 4 tikar

grattis grattis-vi förutsätter bildbombning regelbundet:rofl:

ps när du har tid kan du väl skicka några kort på våra älsklingar från utställningen idag

Jo, jag ska kolla bilderna idag och skickar över några till dig sedan.

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 489
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
669
Senast: YlvaG
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
3 018
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka