Valp +lekar o aktivering

C

caroline_star

Jag leker väldigt mkt med min lilla valp, men ja har börjat att få idestopp ang lekar o hur ja ska aktivera henne. Har ni några roliga ideer hur jag kan aktivera henne mer. Olika lekar o sånt :bump:

mvh carrooo:rofl:

Sv: Valp +lekar o aktivering

Ja det finns massor du kan göra!

Lättaste e väl om du går en aktiverings kurs tex så får du testa en hel del saker.:)

Du kan alltid leka Burken med din valp!:idea: Eller varför inte, inte nudda golvet, tysta leken, Kull??

Äsch, jag borde gå och lägga mig nu:angel::rofl:

Tänk också på det mindre roliga, att lära valpen att inte alltid leka. Ibland är det lätt att få igång dem, men svårare att få dem att lägga sig och sova.

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
982
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 717
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 507
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka