Och jag säger att du har felAbsolut inte, stavningen är ju jätteviktig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag säger att du har felAbsolut inte, stavningen är ju jätteviktig!
Pang!
@AraSlei Varför inte Scott? Engelskt, men låter fortfarande som skott.
@AraSlei
Eld eller Knall?
Fox förstås!
Tycker du kan skaffa två. En Scott och en Pang.Åh, jag älskar att ni bombar med namnförslag
Pang är ju rätt kul Vet ett par wachtlar som heter det, men ingen som är i umgängeskretsen direkt.
Scott är också bra!
Knall är ju kul, men man vill ju absolut inte att en labbe knallar (sticker på en apport utan att ha fått kommando) så det kanske är att utmana ödet?
Finn och Angus är ju också asbra
Och Fox! Fox var med på listan sedan tidigare
Meeeera! Ni är grymma på det här ju!
Tycker du kan skaffa två. En Scott och en Pang.
Tänk så kul när du ska ropa in alla hundar.
"Ladda! Scott! Pang!"
Osis eller Otit, eller varför inte Isis?Jag kan ju alltid döpa om Otis
Jaaa....hur kom namnet Otis in i temat?Jag kan ju alltid döpa om Otis
Du glömde ju den sista. När dem.knte lyssnarTycker du kan skaffa två. En Scott och en Pang.
Tänk så kul när du ska ropa in alla hundar.
"Ladda! Scott! Pang!"
Osis eller Otit, eller varför inte Isis?
Jaaa....hur kom namnet Otis in i temat?
Döp om!
Gillar för övrigt det namnet skarpt!
Äh jag tänker att just för att han heter Knall så kommer han aldrig knallaKnall är ju kul, men man vill ju absolut inte att en labbe knallar (sticker på en apport utan att ha fått kommando) så det kanske är att utmana ödet?
Äh jag tänker att just för att han heter Knall så kommer han aldrig knalla
Och så kommer fler namnförslag från mig, mestadels skotska namn.
Ail
Alec
Angus
Baen
Cailin
Dougal
Dunn
Elliot
Ewen
Fang ()
Fergus
Fingal
Gavyn
Gil
Hamish
Ian
Jamie
Kenzie
Leod
Logan
Mac (extra kul med iPod )
Neill
Taffy
Wal/Wally
Annars tycker jag även att Öset och Vilde är bra namn (även om dess bärare har levt upp till dem ), men framförallt Öset är festligt när hon står och ropar
Haha, om du bara anar vad jag gillar dig och ditt engagemang i det här
Mac är ju faktiskt himla kul, det har jag inte ens tänkt på Mac, Fang och Fingal åker direkt in på listan! Angus var där sen innan Öset och Vilde låter lurigt
Jag älskar att namnge saker, framförallt djur (oturligt nog har jag inte tillräckligt många att namnge här hemma även om jag jobbar på det )
Ja, ibland får en ju den hunden en förväntar sig så det kanske är att utmana ödet där med alltså med Öset och Vilde
Annars är ju Glenn ett fantastiskt bra namn @AraSlei (och är ju ett skotskt ord för dal typ). Samma med Ben som blir berg (fast det kanske är tråkigare med tanke på @squarepants svartviting ).
Min väns finaste hjorthund hette Ben Nevis efter berget, kallades Neville, så det går ju att hitta roliga namn även den vägen
Dammråttor kan också ha namn tänker jag?Du får skaffa typ... akvariefiskar, då kan du döpa många