Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är han en släkting till min ena tik
Varför inte kalla den för Malle helt enkelt @attheedge?
Melvin?Kanske, eventuellt och om Gud är god osv. så kan det bli valp till hösten/vintern för pojkvännen. Många om och men innan det bestämms, men jag kan såklart inte låta bli att börja fundera på hundnamn. En mallevalp, och det ska vara på bokstaven M, inte bestämt om det bli tik eller hane. Kräsen pv när det kommer till namn, typ alla mina förslag är ett stort nej på. Som exempel Maj-Britt, Mingla, Mörka och Mette-Marit.
Själv gillar han Mynta, och jag bara heter inte typ alla hundar så!? Så buke, kom med förslag!
Hjälp mig leta hane istället, det är ett heltidsjobbJag tror jag ska leta nya hundar,har tråkigt
Jaaaaaaaaaaaaaaaa,fast jag kan inget om blodslinjer på prickar.Hjälp mig leta hane istället, det är ett heltidsjobb
Parning! Ryssen ska paras till årsskiftet men ska det vara såhär jäkla svårt att hitta en hane så lär det inte bli nån parning allsJaaaaaaaaaaaaaaaa,fast jag kan inget om blodslinjer på prickar.
Hane för köp eller parning?