Läskig hur då?Har en kompis som har en sån, men den är stor! (Och lite läskig..)
Finns de i liter fornat med?
De finns i tre storlekar, liten mellan och stor! Den minsta varianten är väl runt 30 cm hög. Dessutom både med eller utan päls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läskig hur då?Har en kompis som har en sån, men den är stor! (Och lite läskig..)
Finns i tre storlekar!Har en kompis som har en sån, men den är stor! (Och lite läskig..)
Både och tycker jag. Men lyssnar inte på mig, jag är en gnutta hundrädd.Läskig hur då?Utseendet eller mentaliteten?
De finns i tre storlekar, liten mellan och stor! Den minsta varianten är väl runt 30 cm hög. Dessutom både med eller utan päls.![]()
Min kollega har en liten. Väldigt käck hund!Läskig hur då?Utseendet eller mentaliteten?
De finns i tre storlekar, liten mellan och stor! Den minsta varianten är väl runt 30 cm hög. Dessutom både med eller utan päls.![]()
Ja, de verkar så himla trevliga! De jag har träffat har varit riktiga gosegrisar, trots skräckinjagande utseendeMin kollega har en liten. Väldigt käck hund!
Men jag föredrar den behårade varianten. Hade en sådan på en kurs en gång i storlek mellan, jättefin hund!
Jag fick träffa en käck liten en i helgen! Aldrig träffat rasen IRL innan, jag tycker att det var en häftig liten tös. Sen somnade hon i mitt knäHar ställt mig i kö för en Praszky Krysarik-tik som förhoppningsvis föds i månadsskiftet. Helt ny ras för mig på alla sätt men verkar vara allt jag vill ha. Haft en JRT i många år men sagt länge att jag vill ha en ännu mindre hund. Praszky är väldigt liten men ska vara aktiv och robust. Dessutom bland det sötaste jag sett
.
Alltså, tänk på "välja ras-trådarna" här på buke. Där brukar det ju inte vara ont om svar. Tänk dig att fråga en uppfödare är lite som de trådarna, bara att du vänder dig till någon personligen. Någon som med största sannolikhet har en hemsida eller liknande där de faktiskt lagt upp kontaktuppgifter, just för att man ska kunna kontakta dem och fråga om deras rasBorde kanske kontakta en uppfödare och fråga men det känns som ett jättestort steg! Tänk om de inte passar mig alls och så har jag slösat någons tid i onödan…![]()
Jag skickade bild på blodigt trosskydd till min uppfödare x antal dagar i rad..Ägaren till min tik är gränslös
Fick en inzoomad film på hundens kön och tuttar igår med texten ”Vulva har inte helt gått tillbaka och nog tycker jag att tuttarna är lite rosa”älskar henne.
Så dryg väntan… men snart vet vi om hon är dräktig eller inte!
Påminner mig när jag fick sexfilmer på Fenna när hon parades, men text i stil med att ljög inte att hon var slampig och våldför sig på killarna.Ägaren till min tik är gränslös
Fick en inzoomad film på hundens kön och tuttar igår med texten ”Vulva har inte helt gått tillbaka och nog tycker jag att tuttarna är lite rosa”älskar henne.
Så dryg väntan… men snart vet vi om hon är dräktig eller inte!