Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så var min JRT. Hon var en klocka att ha lös alltid, men pratade jag i telefon eller någon var med mig gjorde hon lite som hon ville. De är rätt smarta!Toke går väldigt bra i koppel nu när vi är själva. Men ikväll gick vi med en granne(utan hund) och då var han som ett ånglok. Tänk att det gör så mycket att han märker att jag inte har fullt fokus på honom eftersom jag samtidigt ville ha försöka ha ett samtal tycker ju ändå själv att jag beter mig som vanligt men han var som en annan hund
Verkligen, har ju aldrig gått ihop med någon förut med honom men han märkre ju tydligen det direktSå var min JRT. Hon var en klocka att ha lös alltid, men pratade jag i telefon eller någon var med mig gjorde hon lite som hon ville. De är rätt smarta!
I fredags var vi till veterinären för 1års sprutan. I journalen skrev hon "AT gott, fin i hullet. Är i slyngelåldern." Skönt ändå att ha fått en diagnos av vet
Det borde väl vara helt rimligt tycker jagÄr det en diagnos man kan få ersättning för, måtro? För sveda och värk.
I fredags var vi till veterinären för 1års sprutan. I journalen skrev hon "AT gott, fin i hullet. Är i slyngelåldern." Skönt ändå att ha fått en diagnos av vet
Nä det är inte alla som har det på sin meritlistaInte illa att ha det på papper tom
Förmodligen har försäkringsbolaget en klausul där.Är det en diagnos man kan få ersättning för, måtro? För sveda och värk.
Hoopers är riktigt kulEftersom jag inte kom in på för-agilitykursen så testade vi att anmäla oss till något som heter hoopers. Någon som har erfarenhet av den?
Då ser vi riktigt framemot kursen!Hoopers är riktigt kul
Har också en som passar mycket trots a höfter.Mycket lättad efter att ha fått resultat från HD-röntgen för Fridolf. En A-höft och en B-höft, så B totalt. Han går som en påse nötter, passar ovanligt mycket till och med för att vara spaniel och många har kommenterat att han måste ha dåliga höfter. Så det har varit några nervösa dagar i väntan på resultatet men nu är lättnaden total.