Visa bifogad fil 80132
Det har gått så bra för oss de senaste veckorna. Hundmöten går bra, lydnad går bra, sök går bra, jag ser framemot våra miljöträningspromenader och träningspass vi kör inne och ute. Freja har också varit väldigt mysig, vill gärna ligga i sängen och mysa. Klarar av att vara ensam nu i 4-5h utan problem. Vi har haft gäster över och det har funkat fint. Har börjat kika på kurser till vintern också. Allt har känts så himla bra!
Men så blev den här veckan pannkaka. Freja har varit dålig i magen i 4 dagar, typ vattenbajsar och kan inte hålla sig. Hon är pigg och helt som vanligt annars. Har fått en en vecka på canikur av veterinären och så blir det skonkost några dagar. Jag som hade hoppas på att vi fått ordning på hennes lilla mage.
Så hunden är sjuk och jag har så massor på jobbet så håller på att oroa ihjäl mig. Jo, men då passar det super med att dra av ett ledband i foten… Så nu kan jag inte gå eller stå, än mindre träna hunden eller ens gå på toalettrundor med henne
funderar på att leta hjälp i någon FB grupp. Min sambo går med henne men är väldigt upptagen med annat så Freja har varit min hobby/ansvar så det blir mest toalettrundor. Jag kanske oroar mig i onödan men gillar inte situationen just nu.