Valp 2015 - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har nyss plockat in granen och Ammo tycker den är mkt intressant. Helst vill han få packa upp den ur nätet helt själv - eftersom alla ser väl att det är en jättestor leksak..
Just nu ser han ut som "Vadå?! SKULLE JAG GÖRA NÅGOT MED GRANEN?!:confused: JAG ÄR OSKYLDIGT ANKLAGAD:mad:" var gång man går ut för att kolla till honom när det prassar vid granen :D

Haha att ni ens tagit in gran är jag impad över. Här är det tvär nej. Efter snart en vecka inser jag att vi får njuta av svärföräldrarna gran på julafton istället (ska försöka få B att inte strimla deras gran bara...)

1ZVyyX3.jpg

Vår gran är bakom lås och bom. :angel:

Dubbel guldstjärna till valpen idag! !3 veckor gammal igår och har idag åkt bil från 14-21 med en kisspaus. Planen var att stanna mer, men då han sov resterande tid kändes det onödigt. Han är så himla cool, går in i huset hemma och tokälskar alla nya människor. Imorgon blir det bus med grannens vovve och så ska vi en sväng till mitt gamla jobb - stallet! :p Se vad han säger om hästarna haha!

Haha undrar varför de vill bli av med honom :D

Jag har varit hundlös max en vecka tror jag sedan jag fick gammelhunden för snart 10 år sedan. Dör av längtan varje gång :p

Jag fattar inte alls det? Han har ju bara tuggat sönder ett helt nytt, inslaget, tv-spel, käkat på ett köksben och rivit ned en stenstaty från en bänk - dom har ju ändå haft honom i två hela veckor! :angel: :D
Tycker faktiskt att det låter som att han har varit riktigt lugn, det lilla yrvädret...

Jaa, jag förstår det!
Jag har ju haft Ladda, men det är tomt med en när man vant sig vid två :D Ladda tycker däremot att det har varit väldigt skönt att ha mattes fulla uppmärksamhet i två veckor ;)

Haha att ni ens tagit in gran är jag impad över. Här är det tvär nej. Efter snart en vecka inser jag att vi får njuta av svärföräldrarna gran på julafton istället (ska försöka få B att inte strimla deras gran bara...)
Äh, det ska ju vara en utmaning att leva säger de ;)

Vi har nyss plockat in granen och Ammo tycker den är mkt intressant. Helst vill han få packa upp den ur nätet helt själv - eftersom alla ser väl att det är en jättestor leksak..
Just nu ser han ut som "Vadå?! SKULLE JAG GÖRA NÅGOT MED GRANEN?!:confused: JAG ÄR OSKYLDIGT ANKLAGAD:mad:" var gång man går ut för att kolla till honom när det prassar vid granen :D
Lite småtrött läste jag grannen, :rofl:

Tror det var här jag fick tipset om att använda websta.me för att enkelt kunna lägga in bilder via mobilen. Men jag måste vara trög för jag fattar inte hur jag får fram url adressen så jag kan lägga in den här :confused:O_o

Vart ute på en minirunda med lilla B. Så duktig, än är jag rolig och värd att lyssna på hehe. Alla inkallningar lyssnade hon på direkt, hon har förstått att det finns godis om man kommer :up:

Ni som har pirayor, hur bemöter ni det? Det växer väl oftast bort om jag förstått det rätt men det gör ganska så jäkla ont och det är svårt att vara stilla då :angel: testat att pipa till högt och numer säger jag "aj" när hon biter och typ bänder bort handen/byxan/tröjan och berömmer när hon släppt.

Tror det var här jag fick tipset om att använda websta.me för att enkelt kunna lägga in bilder via mobilen. Men jag måste vara trög för jag fattar inte hur jag får fram url adressen så jag kan lägga in den här :confused:O_o

Logga in med ditt Instagram-alias, klicka på bilden du vill lägga in och klicka på den lilla rutan under bilden till höger. Då kan du välja storlek på bilden och sedan kopierar du URL:en och lägger in som vanligt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: Kajsalisa
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 014
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
907
Senast: inverterad
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 272
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka