Fryslorten hittade en lurvig men hal kompis. Perfekt att ligga på tyckte Betty Hugo tyckte hon var skitjobbig men lät na hållas, snälla farbror.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gulligt!!
Fryslorten hittade en lurvig men hal kompis. Perfekt att ligga på tyckte Betty Hugo tyckte hon var skitjobbig men lät na hållas, snälla farbror.
Haha, SÅ gulligt!
Sumo-valpen bara växer och växer och har nog redan lika stora tassar som far sin
Fast hon är allt bra go - trots att färgen på nosen mystiskt har försvunnit Får väl köpa en kvartslampa i julklapp åt henne
IMG_3892 by heffalklumpens, on Flickr
Här är det så tomt att en av oss helt enkelt inte håller ihop utan hund. I helgen flyttar en pyssling in. Och jag satt på fullaste alvar med Prinsessans urna i famnen och förklarade. (Hade någon sagt till mig för ett halvår sedan att jag skulle bete mig så hade jag skallat hen).
(och nu ska Russinbulle vara tyst - heelern var en av raserna jag hade tänkt kolla upp innan beslutet togs. Nu kom jag till en situation där det gällde att ringa runt tills dess att jag hittat någon rimligt sunt med fyra tassar och låg sannolikhet att äta grannar)
Här är det så tomt att en av oss helt enkelt inte håller ihop utan hund. I helgen flyttar en pyssling in. Och jag satt på fullaste alvar med Prinsessans urna i famnen och förklarade. (Hade någon sagt till mig för ett halvår sedan att jag skulle bete mig så hade jag skallat hen).
(och nu ska Russinbulle vara tyst - heelern var en av raserna jag hade tänkt kolla upp innan beslutet togs. Nu kom jag till en situation där det gällde att ringa runt tills dess att jag hittat någon rimligt sunt med fyra tassar och låg sannolikhet att äta grannar)
Det blev en podengo - helt olurvig. En liten grabb så att det ska vara enklare med hunddagis om så krävs.Men vad är en pyssling? En liten lurv?
Jag tycker du är helt rationell, man gör vad man måste. Hund som inte äter grannar låter bra och jag tycker du har en fabulös inställning.