Ska man avmaska sin valp något mer än när uppfödaren gjorde de?
Vår tyckte vi skulle avmaska någon vecka innan 12 veckors vaccinationen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vår tyckte vi skulle avmaska någon vecka innan 12 veckors vaccinationen.
då kanske de är dags att avmaska snart då? han är 10 veckor snart
Det spelar stor roll - men vad du vill ha ut av ensamhetsträningen beror på dig. Mina valpar ensamhetstränas både helt själva och tillsammans med dom andra hundarna.När man ensamtränar valpen spelar det någon roll om valpen är helt ensam eller har mina andra hundar hos sig?
Tänker på framtiden när han blir ensam hund och behöver vara ensam en stund då
Det spelar stor roll - men vad du vill ha ut av ensamhetsträningen beror på dig. Mina valpar ensamhetstränas både helt själva och tillsammans med dom andra hundarna.
Han har jobbat mer eller mindre konstant sen han var 7 månader gammal. Nån gång ska han väl få prova på rejäl vila!@Migo
Haha, vilken stil Känner igen den där, Otis kör också medvetslössömn med tungan ute efter en heldag, fast i skogen då.
Varför ska Fridolf gå på semester?
Han har jobbat mer eller mindre konstant sen han var 7 månader gammal. Nån gång ska han väl få prova på rejäl vila!
Härligt!Valpis älskar mush, äter det så mycket hellre än torrfodret. Har varit och köpt fler påsar nu samt även några korvar VoH också, så nu är han nog nöjd