Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är kanske ute i väl god tid för den här tråden (eftersom det blir valp tidigast sommaren 2015), men jag har börjat kolla på linjer, uppfödare, jaktprovsresultat och röntgenresultat. Är riktigt sugen på att låta en jaktlabbe komplettera vår lilla familj.
Om jag bara lyckas få min karl att förstå vilken bra idé det är, så blir det förhoppningsvis redan till sommaren.
Jag har span på två tikar som ska paras till våren, men det är verkligen inget spikat.
Man blir ju inte mindre sugen när man ser alla valpbilder här dock
Klart du ska komplettera med en labbe
Jag är också ute i god tid! Är sugen på en malletik till, inget är bestämt än men vet om en intressant parning som ska göras under 2015. Tiken känner jag sen innan, men velar lite om tiden finns, om det är rätt ras, om det funkar tidsmässigt med jobb och så samt den där sambon som ska övertalas
Jaaaaa! Särskilt som @MiniLi och de andra redan fått hämta !! Men jag går på det gamla ordspråket att "den som väntar på något gott...." .@Miao så ofantligt söt hon är! Måste va jobbigt att behöva vänta ännu längre! Dumma jobb
Eller hur?!
Jag är egentligen ute i väldigt god tid t o m, eftersom jag redan planerat upp mitt hundägande för ungefär 5-6 år framöver.. Hehe. Min kära sambo bara suckar och tar sig om pannan när han hör mina framtida hundplaner
Klart att du ska ha en malle till
Oj, ja det var i god tid! Blir det fler än labben under dessa år
Klart du ska komplettera med en labbe
Jag är också ute i god tid! Är sugen på en malletik till, inget är bestämt än men vet om en intressant parning som ska göras under 2015. Tiken känner jag sen innan, men velar lite om tiden finns, om det är rätt ras, om det funkar tidsmässigt med jobb och så samt den där sambon som ska övertalas
Jag och Esta har kommit överens om att du ska ha en labbe! Eller allra helst jaktcocker säger hon ;-)
Underbar färg på sötknytet, ser ut som det finns ett och annat upptåg på gång där ;-)Elvis är nu 9 veckor alldeles alldeles underbar. Och galen. Och bäst.