Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Puttar upp den här tråden då jag lite sådär spontant ska hämta hem valp på fredag! Säg hej till Elvis!
Han är en australian shepherd. för tillfället 7 veckor gammal.
Jag är beredd på att få hem en huligan så tänkte försöka hinna förbereda lite@MiniLi Ska jag vara ärlig var mitt köp högst oplanerat. det var meningen att vi skulle köpa en Lapsk vallhund nu i augusti ur en kull som då inte blev till. Så letade på annat håll. Och det gick väldigt fort att hitta någo passad super bra. Inget har varit undanstoppat, men ska jag vara ärlig har han mest tuggat på sånt som varit hans och så en och annan sladd samt mina glasögon.. Men det är helt borta nu, är mkt imponerad då vår tidigare valp tog allt, tuggade på allt och tog sönder ALLT! haha x)
Jag måste ta tag i det här med att valpsäkra, men det var så många år sen sist så jag minns inte riktigt vad jag borde göra..
Ätbara saker har vi aldrig framme pga Camaro, sladdar ska nog tas omhand på något sätt. Skor och sånt kanske man skulle hägna in?
Hur förbereder ni för valp hemma?
Jag har ju en huligan hemma i Boss, snart 8 månader, och jag har inte valpsäkrat nått ! Har inte behövts. Så jag tänker köra samma race med Pu, just go with the flow och låta henne komma rätt in i vår vardag. Funkar det inte, ja då får jag väl ta till mer åtgärder då .
Vi gör som vi gjorde när vi hämtade Kiro:
Sladd samlare på alla nåbara elsladdar.
Tar bort allt löst tuggvänligt i valphöjd.
Skor undangömda i skoskåp och klädkammare.
Bort med alla mattor.
"Dyrbara" krukväxter utom räckhåll, farliga också men det har vi nog inga.
Massor av alternativa tugg tillgängliga.
Det funkade bra med Kiro, får se hur mycket galnare den här är
Haha! Det är egentligen Erik som är lite nervös, och jag tänker att jag ska samarbeta i det här fallet :P
Jag måste ta tag i det här med att valpsäkra, men det var så många år sen sist så jag minns inte riktigt vad jag borde göra..
Ätbara saker har vi aldrig framme pga Camaro, sladdar ska nog tas omhand på något sätt. Skor och sånt kanske man skulle hägna in?
Hur förbereder ni för valp hemma?