Vad kul med fler valpar i tråden och roligt med uppdateringar från er andra!
Kiri väntar fortfarande på 10 kilossträcket; 9,9 kilo vid 20 veckors ålder.
Kiri och jag har varit på valpcamp för någon vecka sedan, mycket nöjd med både kursen och lilltjejen!
Var första gången som jag gick kurs för dessa instruktörer men var så nöjd så det dröjde bara tre dagar efter hemkomst så hade jag och mina två kompisar jag åkte upp med bokat upp en ny helg i vår - vi blir totalt tio pers som åker upp och drillas då
Annars så fortsätter allt flyta på, spåret och lydnaden som är det vi fokuserar mest på börjar Kiri få riktigt fina grunder i så nu gäller det bara att jag fortsätter att utmana och inte hamnar i bekvämlighetstänk
Så förutom att hon älskar att rulla sig i äckelpäckel cirkus en gång i veckan (hon är ett riktigt vattendjur så funderar på om det är ett sätt att få duscha på....) är hon precis så som jag hade tänkt mig! Men längtar verkligen efter att hon ska bli stor så vi slipper kliande tänder, korta promenader och allt annat som hör valptiden till.
På lördag har vi syskonträff, ska bli roligt att träffa på fler av brunråttorna och se hur syskonskaran har artat sig! Har träffat två av de andra tikarna tidigare och de var väldigt lika Kiri på många sätt.