Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ooo, de är så söta när pigmentet inte riktigt har fyllt ut... och söta när de blir större och när de sen leker och.... *valpsjuk*
Är du säker på att du inte ska ha en?
Jag kan inte hålla mig längre måste nog skriva, får hem en cocker spaniel tikvalp om 1 ½ vecka känns helt overkligt just nu eftersom jag längtat efter en hund hela mitt liv och nu är hon äntligen på väg, stoor risk att hon kommer bli min lilla prinsessa söt som socker är hon ju Har tyvärr ingen bild än men de kommer.
Nästa vecka åker vi och hämtar våran valp och syster som ska vidare till Norge
Men jag ser nog mest fram emot en weekend barnledig med sambon
Äta gott, mysa, rå om varandra. Inga barn, inga hundar (mer än hemresan då). Hotellfrukost.
Hade en lyckad (förhoppningsvis) parning i morse! En klurig tik vi försökt para i ca 1½ år nu. 2 första löpen lät hon inte hanen komma i närheten, 3e löpet lät vi henne vara och nu 4e löpet så lät vi henne gå med vår hane. I lördags började hon visa intresse för honom och ställa upp sej och i morse så betäckte han henne
Så nu blir det att räkna dagar, och troligtvis gör vi ett ultraljud om 3-4 veckor för att se om de blivit nått.
*kl*
Blä, fick precis veta att "min" tik gått tom, så det blir ingen valp vid midsommar. Hon skall dock paras om i Augusti så får hoppas att det blir något då.
Men alltså skojar du med mig eller?!
Det där gjorde rent av ont att se! TITTAAAAA på han bara, ser ut som en liten duracelleksak!
Näe, jag orkar faktiskt inte med det där, det är nog bland det sötaste jag sett i hela mitt liv. Rent av sötare än min egna valp!
Och på tal om egen valp så blev jag med valp i år efter att hela min hundflock en efter en trillat av pinn pga hög ålder och sjukdomar och jag var hundlös i 1,5 år.
Det blev en Miniatyrbullterier tik, född 1 januari 2014.
Vega heter hon och är en riktig liten smurfpyssling.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.