Valp 2014 ?!

Sv: Valp 2014 ?!

Ooo, de är så söta när pigmentet inte riktigt har fyllt ut... och söta när de blir större och när de sen leker och.... *valpsjuk*
Är du säker på att du inte ska ha en? ;)

kl

Jag kan inte hålla mig längre måste nog skriva, får hem en cocker spaniel tikvalp om 1 ½ vecka:D känns helt overkligt just nu eftersom jag längtat efter en hund hela mitt liv och nu är hon äntligen på väg, stoor risk att hon kommer bli min lilla prinsessa:love::D söt som socker är hon ju:p:d Har tyvärr ingen bild än men de kommer.

Nästa vecka åker vi och hämtar våran valp och syster som ska vidare till Norge :bump:
Men jag ser nog mest fram emot en weekend barnledig med sambon :angel:
Äta gott, mysa, rå om varandra. Inga barn, inga hundar (mer än hemresan då). Hotellfrukost.

Snart får jag hem min lilla tös :)

pixi4.jpg

*KL*

Hade en lyckad (förhoppningsvis) parning i morse! En klurig tik vi försökt para i ca 1½ år nu. 2 första löpen lät hon inte hanen komma i närheten, 3e löpet lät vi henne vara och nu 4e löpet så lät vi henne gå med vår hane. I lördags började hon visa intresse för honom och ställa upp sej och i morse så betäckte han henne :)

Så nu blir det att räkna dagar, och troligtvis gör vi ett ultraljud om 3-4 veckor för att se om de blivit nått.

*kl*
Blä, fick precis veta att "min" tik gått tom, så det blir ingen valp vid midsommar. Hon skall dock paras om i Augusti så får hoppas att det blir något då.

va tråkigt! :( Hoppas det tar sig bättre vid nästa parning!

kl

Jag följde med mamma när hon åkte och hälsade på hennes nya valp! :love:

Om tre veckor åker hon och pappa och hämtar hem nya stjärnan som är 5 veckor nu.

Men alltså skojar du med mig eller?!
Det där gjorde rent av ont att se! TITTAAAAA på han bara, ser ut som en liten duracelleksak! :love:
Näe, jag orkar faktiskt inte med det där, det är nog bland det sötaste jag sett i hela mitt liv. Rent av sötare än min egna valp! :p

Och på tal om egen valp så blev jag med valp i år efter att hela min hundflock en efter en trillat av pinn pga hög ålder och sjukdomar och jag var hundlös i 1,5 år. :(

Det blev en Miniatyrbullterier tik, född 1 januari 2014.
Vega heter hon och är en riktig liten smurfpyssling. :love:

kl

Nu så har jag hämtat hem min nya lilla familjemedlem:) som har fullt upp med att utforska nya hemmet!:) äntligen hundägare det känns underbart:D

20140406_164412_zpsd0b75270.jpg

20140406_164447_zps4677f2cc.jpg

*kl *
jisses så många söta valpar det var i den här tråden!

Vi fick hem vårt nya lilla monster för en vecka sedan. En liten kille på snart 4 mån :)

Slänger upp en bild sen när jag sitter vid en dator

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka