Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är du hemma med bäbisen än? Jag ser fram emot bilder!
*kl*
Liam-uppdatering!
Var på ultraljud i går för att kolla urinvägarna och njurarna. Jag hade drömt sjuka mardrömmar natten innan om att allt var fel, men de kunde inte hitta något avvikande. Koncentrationen på urinet var bättre denna gången också, så antagligen beror det hela på att han dricker så himla mycket. Vi ska också göra en odling på urinen.
Så himla skönt att veta att allt är okej! Så nu gäller det bara att passa ännu mer på vattenskålar, hästarnas vattenhinkar, alla vattenpölar och snön så att han inte får i sig extra utöver det han ska ha så att det blir pölar överallt... Det har dock blivit mycket bättre! Vissa dagar klarar vi oss helt från olyckor.
Min fina lilla kille (som inte är så liten längre... 16,2 kg nu!)
Vaccinera 12v, 12 mån och sedan minst vart fjärde år.
Avmaska fick jag rådet att göra vid 12v (Med Banmith), sedan "vid behov", helst träckprov istället.
Hästnyheter Jag tycker att det är utmärkt att det börjar bli vanligare och vanligare med kamera på hjälmen hos både ryttare och cyklister. Det borde...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.