Sv: Valp 2013

598688_10151256709293030_1366733209_n.jpg

385205_10151256708818030_514734455_n.jpg

Han är en sötnos!

Nä nu får du sluta!!!:love:
Den fläckiga va en hane väl? Otroligt söt!! Jag hade valt den på 3:e bilden med lite vitt på nosen och vit bringa:love:

Senast ändrad:

Den fläckiga är tyvärr en hane, så det är fel kön på den. :D Jag var inne i en tveksam period där jag övervägde att köpa en hane, men nu är jag tillbaka på rätt spår igen. Det blir en tik! Att ha en hane tillsammans med 4 tikar som ska löpa i olika perioder osv... nej, jag ska inte skaffa mig själv problem eller syssla med inavel eller blandrasavel. :D
Favorittikarna är den översta och den nedersta. Men tikarna som heter rosa och orange just nu är så lika att dom är svåra att skilja åt. När allt kommer omkring ska jag välja den med mest energi, längst ben och kortast rygg. :D En bra agilityhund ska det bli. ;)

Tror det är klokt att välja bort hanen. Jag har lånat mina nerver att jag inte ska ha hane och tik samtidigt fler gånger;)

Nej vad trist! Jag satt och tänkte på att du skulle få hämta valp när jag åkte bil idag. Vilken osis. Själv ska man vänta hela fyra dagar. Åååh... Jobbigt när det är så nära och ändå så jävla långt bort

Gud vilken sötnos! Synd på könet bara. Annars gillade jag vovven på bild nr 1 i ett annat inlägg du skrev :)

Ja som det inte är nog att dom har fått magsjuka så gick min bil sönder idag så vet inte om jag kommer kunna hämta henne på onsdag.
Denna dagen har verkligen inte varit min dag! :(

Lagom till påsk flyttar troligtvis en sådan här liten rotborste in hos oss :love:

i64859609._szw1280h1280_.jpg

En borderterriertik som ska få bli vår kompis och träna och tävla lydnad och spår :)

Vet inte alls om han har hunnit titta på den än. :(
Men har ordnat att kan jag inte fixa det i morgon så har jag skjuts på torsdag!

Men vad fan :mad: Hur kan man ha sån otur? Tur att du får skjuts. Gud jag blir lite nervös, tänk om det skiter sig för mig på fredag? Tåget kraschar, jag blir sjuk, en meteor faller? (;)) Hoppas allt går bra för oss alla och att vi får hålla i våra bebisar snart!

Nu håller jag tummarna att allt går vägen för er två då era tummar för mig säkert hjälpte till! :D

Borders är stiliga! :D
Är det nån av dom på bilden du ska ha? :)

Själv har jag nu bara 20 timmar kvar tills jag hämtar min lilla! :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka